Wat neem je mee met het verhuizen van je spullen?

Voorbereidingen voor het verhuizen, alles inpakken, opruimen en een verhuisbedrijf regelen. Het is een hele klus en een er is hele waslijst aan dingen die je moet regelen als je van plan bent te gaan verhuizen. En misschien is het wel handig om de spullen die je echt niet meer nodig hebt wel gewoon weg te doen. Met een checklist heb je in ieder geval een handig overzicht van wat er nog gedaan moet worden. Zo hoef je niet te stressen over dingen die je kan vergeten. Wil je weten wat je mee moet meenemen met het verhuizen van je spullen of heb je nog spullen nodig voor in je nieuwe woning? Lees dan snel verder, wij hebben nog een aantal tips!

Bewaren of toch liever wegdoen?

De belangrijkste vraag bij je verhuizing is of je bepaalde spullen nog wilt bewaren of dat je ze toch liever wegdoet. Je wilt natuurlijk geen dingen meeslepen die je achteraf toch gaat wegdoen. Maar, hoe maak je keuzes en wat wil je echt niet kwijt? De ene maakt gemakkelijke beslissingen daarover en de ander moet 3 keer nadenken. En wij snappen dat. Als je twijfelt, denk bijvoorbeeld na over dingen die je nog goed kunt gebruiken of misschien heb je er nog wel veel plezier aan. Als spullen alleen maar ruimte innemen, dan is het zeker tijd om die weg te doen. Zo heb je tenslotte wat ruimte over voor eventueel nieuwe spullen. Kijk vooral voor de beste Black Friday deals als je nog iets nodig hebt voor je nieuwe plekje. Zo vind je de leukste spullen voor weinig en betaal je dus nooit teveel.

Handige spullen voor je nieuw woning

Het is echt super fijn om je nieuwe woning te betreden als alles nog zo lekker nieuw en schoon is, maar helaas is dat niet altijd het geval. Is alles nog heel stoffig? Stofzuigen doet wonderen. Om alles fris en fruitig te laten worden zijn de Dyson stofzuigers ideaal om je woning tip top schoon te krijgen. Deze krachtige stofzuigers zijn erg licht, waardoor je in een mum van tijd heel je woning door bent. Misschien heb je verder alle spullen al vanuit je vorige huis meegenomen, maar je kan nooit teveel schoonmaakspullen hebben! Vergeet geen allesreiniger, schoonmaakdoekjes en vlekverwijderaar om snel alles op te knappen. Opgeruimd staat netjes!

Uitpakken maar

Begin op tijd, want hoe langer je wacht hoe minder leuk de klus wordt. Hopelijk heb je op de dozen geschreven welke spullen waar in zitten, want anders kan je lang zoeken. Kijk eerst wat je direct nodig hebt en zet die spullen vast bij elkaar. Onderschat niet met het verhuizen dat je vaak flink wat tijd nodig hebt om alles te regelen, dus begin op tijd! Een kleine tip van ons, gooi alle dozen en troep direct weg, want als je nog tientallen dozen ziet staan wordt je ook niet echt vrolijk. Draag ze naar buiten, scheur ze in stukken… zolang ze maar verdwenen zijn.

Zorgeloos verhuizen met Verhuisbedrijf Draagkracht

Heeft u hulp nodig met uw verhuizing? Wij nemen alle zorgen op het gebied van verhuizen uit handen. Ook tijdens corona.

Onze hoofdvestiging met opslagruimte bevindt zich in Zoetermeer maar wij zijn niet enkel in grote steden zoals Amsterdam actief, maar ook in steden en dorpen. Zo kunt u op ons rekenen als verhuisbedrijf in en rondom:

 

Heb je vragen of twijfel je ergens over? Neem gerust contact met ons op. We staan je graag persoonlijk te woord en begrijpen het helemaal als je onzeker bent door alle maatregelen. Bel ons op 085 060 0333. We nemen graag de tijd om vragen te beantwoorden of dingen uit te leggen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

*